RepMan “Türkiye İtibar Yönetimi İzleme Raporu 2019 Şirket Analizi”

    Repman Türkiye İtibar Ligi ve En İyi Uygulamalar Zirvesi katılımcısı olan kurumsal şirketler, katılımları nedeniyle ücretsiz olarak verilecek raporların dışında zirveyi takip eden iki hafta içinde aşağıdaki detaylı analizleri kapsayan raporu da indirimli olarak alabilecek.

    RepMan “Türkiye İtibar Yönetimi İzleme Raporu 2019 Şirket Analizi” raporunda zirveye katılan şirketler detaylı analiz için sektöründen 2 rakip seçebilmektedir.  Dolayısıyla aşağıdaki başlıklarda kendisi ile rakipleri karşılaştırmalı olarak görebileceği detaylı analizler zirveyi takip eden 2 hafta içerisinde PDF formatında verilecektir.

    Tüm analizler şirketin kendisi, belirleyeceği 2 rakip, sektör ortalaması, sektör benchmarkı ve Türkiye ortalaması karşılaştırmalı hazırlanacaktır.

    Şirkete özel hazırlanan raporda tüm analizler; Türkiye halk geneli, şirketin mevcut müşterileri ve potansiyel müşterileri karşılaştırmalı hazırlanmaktadır.**

    Raporda yer alacak ana başlıklar;

    • Demografi
    • Dijital yaşam davranışları
    • Markalara yönelik satın alma davranışları
    • Sektörel tüketici davranışları
    • Benchmark Analizi (Sektör benchmarkının dağılımı)
    • Bilinirlik ve Tanınma Analizi
    • Sektör ve Türkiye analizine göre şirketin tanınma konumlandırması
    • İtibar yönetimi performansı karşılaştırması (Rakipler, benchmark, Türkiye ortalaması, Sektör ortalaması karşılaştırmalı)
    • İtibar yönetimi ana performans alanları etki-performans analizi
    • Şirketin itibar yönetimi ana performans boyutlarına göre SWOT analizi
    • Şirketin hangi detay itibar kriterleri ile konumlandırıldığı
    • İtibar-iş sonuçları ilişkisi şirket ve rakipler karşılaştırmalı
    • iletişim kalitesi genel sonuçları

    «Detaylı Türkiye ve Sektörler Analizi Raporu»’nda yer alan tüm sonuçlar şirket özel detaylı raporda yer almaktadır.