RepMan “Türkiye İtibar Yönetimi İzleme Raporu 2019 Türkiye ve Sektör Analizi”

    Sektöre özel rapor; sektörde yer alan şirketlerin  elde ettiği performansların ortalaması alınarak elde edilmektedir. Böylece sektörü oluşturan şirketlerin oluşturduğu algıya dayalı olarak toplam sektör algısı ortaya çıkartılmaktadır. Sektör raporunda şirket skorları yer almamaktadır.

    Tüm sonuçlar sektörün şirketlerden elde ettiği toplam performansı dikkate alınarak verilmektedir.

    I. BÖLÜM

    • Demografi
    • Dijital yaşam davranışları
    • Markalara yönelik satın alma davranışları
    • Sektörel tüketici davranışları

    II. BÖLÜM

    • Benchmark Analizi (Sektör benchmarkının dağılımı)
    • Bilinirlik ve Tanınma Analizi
    • Sektör ve Türkiye analizine göre şirketin tanınma konumlandırması
    • İtibar yönetimi performansı karşılaştırması (Rakipler, benchmark, Türkiye ortalaması, Sektör ortalaması karşılaştırmalı)
    • İtibar yönetimi ana performans alanları etki-performans analizi
    • Şirketin itibar yönetimi ana performans boyutlarına göre SWOT analizi
    • Şirketin hangi detay itibar kriterleri ile konumlandırıldığı
    • İtibar-iş sonuçları ilişkisi şirket ve rakipler karşılaştırmalı

    III. BÖLÜM

    • İletişim kalitesi genel sonuçları
    • Markalarla ilgili olumsuz paylaşımda bulunma düzeyi

    Sektör ve şirket özel raporlar arasındaki en temel fark; Şirkete özel raporlarda ilgili şirket ve rakiplerinin analizlerinin yer almasıdır.

    Sektöre özel rapor ise sektörde yer alan şirketlerin  elde ettiği performansların ortalaması alınarak elde edilmektedir. Böylece sektörü oluşturan şirketlerin oluşturduğu algıya dayalı olarak toplam sektör algısı ortaya çıkartılmaktadır. Sektör raporunda şirket skorları yer almamaktadır.

    Tüm sonuçlar sektörün şirketlerden elde ettiği toplam performansı dikkate alınarak verilmektedir.

    Sektöre özel sektör ismi üzerinden sorgulanan detay konular da ayrıca iletilmektedir. (Örneğin; X sektörünün itibarını güçlendirmesi için sizce yönetmesi gerekli öncelikli alanlar nelerdir? gibi.)

    Rapor içinde yer alınan sektörün halk ve müşteriler nezdinde nasıl algılandığı, itibar Yönetimi performansının ne düzeyde olduğu, hangi alanlarda fark yarattığı hangi alanlarda daha düşük performans gösterdiği gibi veriler sayesinde “sektörün” şirket üzerinde yaratabileceği riskler ya da olumlu algılar görülebilmektedir.

    Böylece sektörün yarattığı olumsuz bir algı ya da güven problemi varsa şirket bu konuya yönelik ne/ neler yapması gerektiğini belirleyerek önlem alabilir. Ayrıca APG/KPI hedeflerinde vereceği hedef skorların sektöre bağlı olarak risk barındırıp barındırmayacağı gibi itibar risk analizini de öngörmüş olur.

    Şirket analizi raporlarında tüm veriler şirketin kendisi, belirleyeceği 2 rakip, sektör ortalaması, sektör benchmarkı ve Türkiye ortalaması karşılaştırmalı hazırlanmaktadır.

    Şirkete özel hazırlanan raporda tüm analizler; Türkiye halk geneli, şirketin mevcut müşterileri ve potansiyel müşterileri karşılaştırmalı hazırlanmaktadır.

    «Detaylı Türkiye ve Sektörler Analizi Raporu»’nda yer alan tüm sonuçlar şirket özel detaylı raporda yer almaktadır.

    Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak sipariş oluşturabilirsiniz.

    7.000 TL+KDV