RepMan “Türkiye İtibar Yönetimi İzleme Raporu 2019 Türkiye ve Sektör Analizi”

    Her bir sektör için ayrı rapor üretilmektedir. Bu nedenle talebinizde hangi sektör raporunu istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir.

    • Demografi
    • Dijital Yaşam Davranışları
    • Halk genelinde markalara yönelik davranışlar – (talep edilen sektör için)
    • Sektörel tüketici davranışları – (talep edilen sektör için)
    • Talep edilen sektör için sektör şirketlerinin itibar kriterlerinde konumlanma analizi (correspondence)
    • Talep edilen sektör için itibar yönetimi performans ana boyutlarında SWOT analizi
    • Türkiye Şirketler Bilinirlik ve Tanınma Düzeyi Ortalaması
    • Sektörler Bilinirlik ve Tanınma Düzeyi
    • Sektörler itibar yönetimi performans düzeyi (RMS) ve Türkiye ortalaması
    • Sektörlerin itibar yönetimi performansını etkileyen ana boyutlar sıralaması
    • İtibar yönetimi detay performans kriterleri öncelik ve performans düzeyi – Türkiye ortalaması sektörler karşılaştırmalı
    • Tüm sektörler kapsamında “en iyi performans skorları” (Genel Benchmark)
    • Sektörlerin kendi içindeki “en iyi performans skorları” (Sektörel Benchmark)
    • İtibar – İş sonuçları ilişkisi
    • “Türkiye İtibar Ligine giren şirketler”

    Sektörler

    Akaryakıt Dağıtım İçecek (Alkolsüz İçecek)
    Bankacılık İçecek (Sütlü İçecek)
    Dayanıklı Tüketim Organize Perakende (Gıda ağırlıklı)
    e-ticaret Organize Perakende (Yapı malzemeleri/mobilya ağırlıklı)
    Ev Temizlik Ürünleri Otomotiv
    Enerji Sigorta
    Gıda (yiyecek) Teknoloji Marketleri
    Havayolu Telekomünikasyon
    Holding