RepMan “Türkiye İtibar Yönetimi İzleme Raporu 2019 Türkiye ve Sektör Analizi”

Her bir sektör için ayrı rapor üretilmektedir. Bu nedenle talebinizde hangi sektör raporunu istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir.

  • Demografi
  • Dijital Yaşam Davranışları
  • Halk genelinde markalara yönelik davranışlar – (talep edilen sektör için)
  • Sektörel tüketici davranışları – (talep edilen sektör için)
  • Talep edilen sektör için sektör şirketlerinin itibar kriterlerinde konumlanma analizi (correspondence)
  • Talep edilen sektör için itibar yönetimi performans ana boyutlarında SWOT analizi
  • Türkiye Şirketler Bilinirlik ve Tanınma Düzeyi Ortalaması
  • Sektörler Bilinirlik ve Tanınma Düzeyi
  • Sektörler itibar yönetimi performans düzeyi (RMS) ve Türkiye ortalaması
  • Sektörlerin itibar yönetimi performansını etkileyen ana boyutlar sıralaması
  • İtibar yönetimi detay performans kriterleri öncelik ve performans düzeyi – Türkiye ortalaması sektörler karşılaştırmalı
  • Tüm sektörler kapsamında “en iyi performans skorları” (Genel Benchmark)
  • Sektörlerin kendi içindeki “en iyi performans skorları” (Sektörel Benchmark)
  • İtibar – İş sonuçları ilişkisi
  • “Türkiye İtibar Ligine giren şirketler”

Sektörler

Akaryakıt Dağıtım İçecek (Alkolsüz İçecek)
Bankacılık İçecek (Sütlü İçecek)
Dayanıklı Tüketim Organize Perakende (Gıda ağırlıklı)
e-ticaret Organize Perakende (Yapı malzemeleri/mobilya ağırlıklı)
Ev Temizlik Ürünleri Otomotiv
Enerji Sigorta
Gıda (yiyecek) Teknoloji Marketleri
Havayolu Telekomünikasyon
Holding